Specjalista ds. Networkingu i platformy internetowej

Twój zakres obowiązków

• Identyfikacja i mapowanie usług ekosystemu IOB.
• Organizacja i prowadzenie działań networkingowych – spotkania, obsługa klienta, zarządzanie relacjami.
• Rozwijanie platformy internetowej.
• Budowanie i rozwijanie współpracy w ekosystemie IOB.
• Analiza, raportowanie i rekomendacje dotyczące ekosystemu IOB.
• Prowadzenie dokumentacji związanej z zadaniem w projekcie.

Nasze wymagania

• Doświadczenie w obszarze wspierania przedsiębiorczości lub w instytucjach otoczenia biznesu.
• Znajomość narzędzi pakietu MS Office.
• Wielozadaniowość, sumienność, dokładność i odpowiedzialność.
• Gotowość do poszerzania wiedzy i podejmowania nowych zadań.
• Posiadanie wiedzy lub wykształcenia w przynajmniej jednej z Regionalnych Inteligentnych Specjalizacji.
• Umiejętności analityczne.
• Doświadczenie pracy na aplikacjach internetowych i z wybranymi narzędziami IT np. CMS, PMS, Modele AI, Bazy danych, Business Inteligence.
• Umiejętności organizacyjne i komunikacyjne.
• Umiejętność efektywnej komunikacji i budowania relacji biznesowych.
• Umiejętność rozwiązywania problemów.
• Wysokie umiejętności interpersonalne.

Mile widziane

• Doświadczenie w pracy w projektach dofinansowanych z UE.
• Znajomość języka angielskiego.
• Doświadczenie w tworzeniu/wdrażaniu aplikacji internetowych.

To oferujemy

• Uczestnictwo w ciekawym projekcie.
• Umowę o pracę na 1/1 lub 1/2 etatu,
• Pracę w atmosferze wzajemnego poszanowania i wsparcia.
• Możliwość rozwoju i zdobywania nowych kompetencji.

CV oraz list motywacyjny prosimy wysyłać na adres: praca [at] sfr-slaskie.pl do 30 września 2025 r.

Klauzula informacyjna RODO dla pracownika SFR

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.
Przejdź do treści