Do Twoich głównych zadań należeć będą:
- udział w przygotowaniu materiałów promocyjnych firmy: poradników, prezentacji, filmów edukacyjnych, artykułów merytorycznych,
- przygotowanie i koordynację eventów organizowanych przez firmę – webinariów, szkoleń stacjonarnych, konferencji i innych wydarzeń,
- poszukiwanie możliwości udziału firmy w wydarzeniach zewnętrznych w Polsce i za granicą: prezentowanie możliwości, współpracę z organizatorami, podwykonawcami, reprezentowanie firmy podczas wydarzeń,
- poszukiwanie nowych możliwości współpracy z partnerami w zakresie wspólnych inicjatyw konferencyjnych,
- tworzenie treści w zakresie podejmowanych działań eventów, kampanii itd.,
- współpracę z dostawcami zewnętrznymi, negocjacje warunków współpracy
W pracy na tym stanowisku pomogą Ci:
- doświadczenie w koordynowaniu eventów, programów szkoleniowych, doświadczenie w dziale marketingu,
- bardzo dobre umiejętności organizacyjne i wysoka kultura pracy,
- umiejętność tworzenia tekstów merytorycznych, czytelnych, zawierających odpowiednie komunikaty marketingowego (swoboda pisania),
- umiejętność zbierania informacji, tworzenia analiz rynkowych, wyciągania wniosków,
- umiejętność pracy wielozadaniowej i nakierowanie na cel,
- angielski przynajmniej w stopniu komunikatywnym,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
Kontakt: m.dudzicz@sfr-slaskie.pl