Specjalisty / Specjalistki ds. kadr i administracji
Twój zakres obowiązków
- Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, w tym akt osobowych, umów i badań
- Naliczanie wynagrodzeń, składek ZUS, podatków oraz innych świadczeń
- Przygotowanie i wysyłka deklaracji do instytucji zewnętrznych, np. ZUS, US, PFRON
- Obsługa procesów związanych z zatrudnieniem, rozwiązaniem umowy i innymi zmianami kadrowymi
- Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków
- Przygotowanie zaświadczeń na potrzeby pracowników
- Wykonywanie innych prac administracyjno – biurowych w tym zastępstwo asystenta biura zarządu
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- Znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatkowych
- Obsługa programów kadrowo-płacowych i pakietu MS Office
- Umiejętność pracy w zespole oraz wysoka organizacja pracy
- Komunikatywność i wielozadaniowość
Mile widziane
- Mile widziana znajomość programu Comarch ERP Optima
CV oraz list motywacyjny prosimy wysyłać na adres: praca [at] sfr-slaskie.pl do 30 września 2025 r.